niedziela, 5 maja 2013

Co dalej z tym blogiem ?

Ostatnio zastanawiam się nad sensem istnienia tego bloga. Piszę już dość długo, a nie widzę, żadnych komentarzy, które zmotywowały by mnie do dalszej pracy. Bardzo zależy mi na tym aby na moim blogu istniały dyskusje na tematy komputerów.




Słaby blog ?

Możliwe, że mój blog jest nudny, a moje wpisy są nikomu nie przydatne. Może nikt nie potrzebuje takich porad bo każdy wie wszystko na ten temat ?

Pomóżcie mi !

Jeżeli blog jest aż taki słaby to przynajmniej proszę wszystkich, którzy tego bloga odwiedzają żeby mi napisali co by chcieli zobaczyć na tym blogu, co powinienem zmienić a co ulepszyć aby blog wam się podobał ?

Zachęcam do dyskusji pod tym wpisem.

2 komentarze:

  1. Prawdą jest,że blog zawiera mało porad i to może być przyczyną mniejszego zainteresowania.
    Ja radziłbym kontynuować blog - dobrych porad nigdy za wiele.
    Ciekawe były by i pożądane tematy np. tworzenia filmów od A-Z (z pominięciem reżyserii) z wykorzystaniem filmików,zdjęć,obrazków GIF itp. przygotowanie materiałów w oparciu o wybrane najlepiej darmowe programy w języku polskim.Do wielu z nich zapewne przyda się instrukcja obsługi w j.polskim.
    Może porady np. jak poradzić sobie z zawieszającym się Windows Live Movie Maker (gdzie odinstalowanie i ponowne zainstalowanie,zmiana codeców i wiele innych zabiegów nie pomogło)
    Wszystkie porady dobrze jest gdy prowadzone są krok po kroku a więc dla słabiej zaawansowanych,których udana praca zapewne zachęci do krzewienia wiedzy dzięki pańskim poradom co w efekcie końcowym wszyscy skorzystają a dobre rady pójdą w świat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za szczerość. Nie spodziewałem się tak długiej i przede wszystkim pomocnej wypowiedzi. Ostatnio przypomniałem sobie o tym blogu i teraz zrobię wszystko, aby przywrócić go do życia :)

      Usuń

Pamiętaj o pozostawieniu po sobie podpisu !